Pazarlama hedefi: Çukur dizisinin karakterlerini ve içeriğini oyuna bir proje ile dahil ederek Zula Online’ın oyuncu sayısını arttırmak Kampanyanın amacı: Çukur dizisinin izleyici kitlesine ulaşıp, yapılan iş birliği ile Zula Online hakkında bilinirlik yaratmak ve projeyi duyurmak Hedef kitle: 15-30 yaşları arasında, çoğunlukla erkek, geleneksek TV izleyicisi, özellikle Çukur dizisinin takipçileri, e-spora meraklı, halihazırda oyuncu kitle Yaratıcı strateji: Zula’yı daha geniş bir kitleye duyurmak için Çukur’la yapılan iş birliği yapıldı ve “Çukur Zula’da” kampanyası tasarlandı. Çukur dizisinin geçtiği ve izleyiciler tarafından oldukça ilgi gören “Çukur Mahallesi” modellenerek Çukur Haritası adıyla Zula’ya eklendi. Çukur hedef kitlesinin yakından tanıdığı ve hayranı olduğu “Cumali Koçovalı” ve “Azer Kurtuluş” karakterleri 3D modellenerek yeni karakterler olarak oyuna dahil edildi. İş birliği özelinde Zula Oyun’da “Özel Çukur Desenleri” ve duvar yazıları gibi ürünler üretildi ve Çukur deneyiminin bir parçası olarak oyuna eklendi. Diğer yandan senaryo entegrasyonları ile Zula Oyun, Çukur dizisi içindeki uygun sahnelere yerleştirildi. Proje, oyunun içindeki ekranlarda, oyuna girişte ve oyun haritalarında tüm kullanıcılara duyuruldu. Sosyal medyada ve web sitesinde projeden sıklıkla bahsedildi. Bunun yanı sıra, kullanıcılarla etkileşim sağlamak için canlı yayınlar ve topluluk yayınları yapıldı. 6 farklı influencer için YouTube’a özel içerikler üretildi. PuhuTV ve ShowTV’de reklam gösterimleri yapıldı. Hatta Zula’nın ekran yüzü olan CaptainATX, Çukur dizisine dahil oldu. Uygulama: -Çukur dizisinin geçtiği ve izleyiciler tarafından oldukça ilgi gören “Çukur Mahallesi” birebir modellenerek Çukur Haritası adıyla Zula’ya eklendi.
-Çukur hedef kitlesinin çok yakından tanıdığı ve hayranı olduğu “Cumali Koçovalı” ve “Azer Kurtuluş” karakterleri 3D modellenerek yeni karakterler olarak oyuna dahil edildi.
-Çukur dizisine ise Zula Oyun oynama sahneleri eklendi ve Zula’nın ekran yüzü CaptainATX Çukur dizisine dahil oldu. Sonuç: İş birliği çerçevesinde yapılan iletişim çalışmalarıyla 14.000.000’dan fazla erişim sağlandı. Bunun reklam eşdeğeri ise 1.800.000 TL üzerinde. Sosyal medya üzerinden 150.000 etkileşim elde edildi. Yaratıcı çalışmanın linki ve/veya videosu: https://youtu.be/AZMP2L-5Pg4https://youtu.be/AZMP2L-5Pg4″>https://youtu.be/AZMP2L-5Pg4>