Pazarlama hedefi: Marka sadakatini güçlendirmek ve hedef kitlenin marka ile olan duygusal bağını kuvvetlendirmek Kampanyanın amacı: GNCTRKCLL uygulamasının bilinirliğini arttırmak ve kullanıcıyı uygulamayı indirmeye yönlendirmek Hedef kitle: Hedef kitle, uzun vadede 14-26 yaş aralığında yer alan 7 milyon GNCTRKCLL üyesiydi. Orta vadede ise, akıllı telefon sahibi 1,5 milyon GNCTRKCLL’liydi. Yaratıcı strateji: Hedef kitlenin kişiselleşen kurgulara pozitif tepki verdiğinin bilinciyle, kullanıcının GSM hareketlerini, hattıyla ilgili harcamalarını, dijital ve sosyal medya alışkanlıklarını anlamlandıran bir oyunlaştırma dünyası yaratıldı. Gençlerin markayla olan iletişimini eğlenceli kılan bir rozet sistemi oluşturuldu ve rozetlere kişiselleştirilmiş faydalar bağlandı. Sürekli güncellenen yaratıcı içerikle farklılaşarak ve gençlerin uygulamada daha fazla vakit geçirmeleri sağlandı. Uygulama: Platformun merkezindeki oyunlaştırma motoru sayesinde, gençlerin bu uygulama üzerindeki tüm davranışları ve ayak izleri takip edildi. Datayı yöneterek, gençlerin hayatlarını kolaylaştıracak faydalar gerçek zamanlı olarak sunuldu. Rozet sistemi sayesinde, kurgular hem kolaylaştırıldı ve eğlenceli hale getirildi. Örneğin 3 kere sinema kampanyasından faydalanan gnçtrkcll’li, uygulama üzerinden sinema rozetini kaptı, 4. Biletini gnctrkcll’den hediye aldı. Eğer AşkMeşk paketini kullanıyorsa, bir bileti de sevgilisi için kazandı. Kullanıcıların GSM harcamalarına ve kalan paketlerine göre ceplerine ve kullanımlarına en uygun paketler önerildi.
Tüm bunları yaparken de gençleri tanıma, kategorize etme, ödüllendirme ve onların isteklerine ve ihtiyaçlarına göre iletişim kurma fırsatı yakalandı. Sonuç: Yaratıcı çalışmanın linki ve/veya videosu: vimeo.com/116844126