Pazarlama hedefi: ÖzÜ, ilk 1000’de yer alan öğrencileri kendine çekmek için bir dijital kampanya yapmak istedi. Kampanyanın amacı: Yakın zamanda kurulmuş bir üniversite olan Özyeğin Üniversitesi için, öğrencilerin kendi ağzından anlatabilecekleri bir hikaye yaratmak. Hedef kitle: Üniversite sınavında ilk 1000’e girmiş öğrenciler Yaratıcı strateji: Öğrencilerin, kendi seçimlerini yaptığı ve bu seçimlerin sonuçlarını Facebook zaman tünelinde durum güncellemeleri, fotoğraf ve video postları, yorumlar, check-in’ler ve beğeniler aracılığıyla kendi yaşamışçasına deneyimlediği bir Facebook uygulaması tasarlandı. Uygulama: Dünyada ilk kez, zaman tünelinin geçmişi değil, geleceği göstermesi sağlandı. Üstelik bu gelecek sadece üniversite dönemini değil, kullanıcıların okulda yaptıkları seçimlerin bir yansıması olan mezuniyet sonrasını da kapsıyordu. Hayatının Oyunu yaratıldı ve oyunu oynayan öğrencilere, ÖzÜ’den %100’e kadar burslu okuma şansı tanındı. Sonuç: Hayatının Oyunu, 250.000 kişiye ulaşarak 2 milyon dolarlık reklam değeri elde etti. Proje ile ilk defa öğrenciler üniversiteyi değil, üniversite öğrencilerini seçmiş oldu. ÖzÜ, projenin ana amacı olan Türkiye çapında ilk 1000’de yer alan öğrencileri bünyesine katmayı başardı. Bu öğrencilerden bir çoğu, ÖzÜ gibi yeni bir üniversiteyi tercih etmelerindeki en önemli etkenin Hayatının Oyunu ile geleceklerini deneyimlemek olduğunu söyledi. Yaratıcı çalışmanın linki ve/veya videosu: https://sub.41-29.com/tr/hayatininoyunu