Pazarlama hedefi: Kategorisinde Cheetos’un satışlarını minimum %25 artırmak ve yeni ürün kategorileri içinden pay almak. Marka metriklerinde artış sağlamak. Reklamın hedefleri: Kampanyanın amacı Cheetos’un yeni ürününün bilinirliğini artırmak. Marka bilinirliğinde hedef vert norm 2,6 puan Hedef kitle: Sosyal medya ve mobil dünya ile yoğun bir şekilde ilgilenen çocuklu aileler ve gençler Yaratıcı strateji ve medya stratejisi: Hedef kitle, sosyal medya ve mobil dünya ile yoğun bir şekilde ilgilenen çocuklu aileler ve gençlerdi. Dolayısıyla Taş-Pati-Makas oyunu teknolojinin de desteğini alınarak dijitale uyarlandı. Oyunlarıı ödül mekanizmasına bağlamak için ise PepsiCo’nun promosyon uygulamasına entegre olarak etkileşimi artırmak amaçlandı. Yenilikçi ürüne uygun kullanımları da radara alınarak TV’de AR destekli bir kurguyla ilerlemek hedeflendi. Uygulama: TV spotları ve dijital kullanımlarla bilinirlik oluşturuldu. İnternet paketi hediyesi ile etkileşimi artırmak için tüketiciler Kazandirio’ya davet edildi ve Chester’a karşı oynatıldı. Mobil oyun app’lerinde ve sosyal medyada yaymak için oynanabilir reklamlar ve AR filtreleri geliştirildi. Influencer’larla erişim ve etkileşim artırıldı. Ayrıca izleyicilerin oyunu TV’de kumandalarıyla oynayabilecekleri bağlantılı AR mekanizması geliştirildi. Link: https://www.youtube.com/watch?v=oJ0qoWAMmtc&feature=youtu.behttps://www.youtube.com/watch?v=oJ0qoWAMmtc&feature=youtu.be”>https://www.youtube.com/watch?v=oJ0qoWAMmtc&feature=youtu.be>